Menu

Veel gestelde vragen webshop

FAQ’s

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Natuurlijk dit is geen probleem, U bent tijdens openingstijden van onze winkel welkom om de door u bestelde producten op te komen halen. U kunt dit aangeven tijdens het bestellen.

Kan ik de producten ook live zien?
Natuurlijk, u bent van harte welkom in onze ruim opgezette showroom in Tilburg. Hier demonstreren wij u graag de mogelijkheden. Desgewenst maken wij hier meteen een afspraak voor de levering en eventuele installatie van het product van uw keuze.

Wat is de duur garantie op mijn aankoop?
Alle producten van Bartelstilburg.nl zijn originele Nederlands of via Nederland geïmporteerde producten. Op alle producten is Nederlandse wet- en regelgeving wat betreft garantie van toepassing. Alle artikelen zijn voorzien van minimaal 2 jaar garantie. Loewe producten hebben zelfs een fabrieksgarantie van 3 jaar.

Zijn mijn privé gegevens veilig?
We hebben uw gegevens als naam, adres, eventueel afleveradres, telefoonnummer en e-mail nodig om de bestelde artikelen te kunnen verzenden. Om uw privacy te waarborgen worden uw persoonlijke gegevens in een beveiligde omgeving bewaard, waardoor deze voor derden onleesbaar zijn.

Bartelstilburg.nl kan deze gegevens, desgewenst, gebruiken om u op de hoogte te houden van nieuwe artikelen en of aanbiedingen. Uw gegevens worden nooit aan derden aangeboden. Uw creditcard of betalingsgegevens worden niet opgeslagen.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij Bartelstilburg.nl is de verzending van uw bestelling binnen Nederland altijd kosteloos.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik ?
U kunt bij Bartelstilburg.nl veilig en snel betalen met iDEAL of via creditcard.
Daarnaast kunt u met PayPal, u heeft hiervoor een PayPal-account nodig, of onder rembours betalen. Wanneer u onder rembours wenst te betalen worden hier extra kosten voor in rekening gebracht.