Veelgestelde vragen

Waar kunnen we je mee helpen?
Betalen

Op onze webshop kunt u onder andere betalen met iDEAL, Creditcard (Visa, Mastercard), Paypal en Bancontact / Mister Cash . Wilt u liever contant betalen? Kom dan naar onze showroom in Tilburg. De mogelijke betaalmethodes kunnen per product verschillen.

Wilt u op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bij ons hoeft u bij een bestelling vanaf €50,- geen verzendkosten te betalen. In uw winkelmandje krijgt u dan de optie ‘Gratis verzending’.

Bij bestellingen onder de €50,- brengen wij minimaal €6,95 in kosten voor verzending via PostNL. U kunt in het winkelmandje de verzendkosten berekenen voor uw adres (NL, BE).

Besteld u vanuit een ander land in Europa? Neem dan contact met ons op om de verzendopties en kosten te bespreken.

Wilt u uw webshop-bestelling retour sturen? Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst. U kunt dit aanvragen door een mail te sturen naar [email protected]. De kosten voor het terugsturen van uw product(en) verschillen per order.

Wanneer u uw order retour mag sturen, krijgt u van ons via de mail een retourlabel toegestuurd. In sommige gevallen komen wij zelf langs om uw product(en) weer op te halen. Dit wordt in overleg met u afgestemd.

Het product kunt u in de originele verpakking plaatsen en eventueel verzenden in een stevige doos die goed afsluit.

Gebruik het verzendlabel in uw mail, print het uit en plak het op de doos. Geen printer? Laat dan het retourlabel scannen bij een PostNL locatie, dan printen zij die voor u uit.

Bij het plaatsen van uw bestelling krijgt u de factuur via email toegestuurd. Bent u de mail kwijt of wilt u graag de mail nog een keer ontvangen? Neem dan contact met ons op via email. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer (5 cijfers) door te geven.

Zodra we uw retourzending of annulering verwerkt hebben en bij een retour het product hebben gecontroleerd, streven we ernaar binnen 10 werkdagen uw geld terug te betalen via de door u gekozen methode. Hoe snel u het geld op uw rekening hebt, hangt af van je methode die u heeft gebruikt om te betalen.

Heeft u contant betaald in onze winkel? Bij retourneren in onze showroom kunnen we een bedrag tot €200 contant terug betalen. Een bedrag boven de €200 storten we terug op uw rekening.

Controleer of er geld is afgeschreven.

  • Door drukte op ons betalingsplatform raakt een betaling soms vertraagd. Heeft u na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen door contact op te nemen met onze klantenservice. Wij sturen u dan de orderbevestiging.
  • Check ook even uw spam-box (ongewenste mail), soms komt uw orderbevestiging daar binnen.
  • Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. U kunt uw bestelling dan opnieuw plaatsen. Wij verwerken bestellingen zonder succesvolle betaling niet, dus je hoeft niet bang te zijn dat u uiteindelijk twee bestellingen ontvangt.
Bestellen, wijzigen of annuleren

Plaats de producten in uw digitale winkelmandje via de grote knop op de product-pagina. log in of maak een account aan als u wilt dat uw gegevens gelijk worden ingevuld.

Wilt u toch liever een medewerker spreken voor advies? Bel dan met onze winkel of kom langs in onze showroom.

Ingevulde gegevens kunt u helaas niet zelf wijzigen. Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en bijvoorbeeld het verkeerde adres heeft ingevuld, kunt u met ons contact op nemen via [email protected] om dit aan te geven. Dan passen wij dit voor u aan.

Let op!

Dit kan alleen wanneer u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen.

Hoe het adres van een lopende bestelling kan worden gewijzigt, hangt af van de bezorgdienst die uw pakketje bezorgt.

Bezorging door PostNL
Heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze winkel om je adres te wijzigen.

Als u wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, kunt u uw adres wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als uw pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.

U kunt de bewoners van het foutieve adres vragen of u het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om uw pakketje te weigeren. Uw bestelling gaat dan terug naar onze winkel en wij nemen contact met u op.

Andere bezorgdienst 
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als uw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.

Een voltooide bestelling kunt u annuleren wanneer deze nog niet door ons is opgestuurd of door u in de winkel is opgehaald. Dit kunt u doen door contact op te nemen via email of door ons te bellen op:

013-5431489

Vergeet hierbij niet uw bestelnummer (5 cijfers) door te geven.

Bezorgen en installeren

Ja. Als u kiest voor verzending, krijgt u uw pakketje gewoon bij u thuis bezorgd.

Controleer het volgende:

1. De Track & Trace code van het pakket
Je vindt deze in uw verzendbevestiging. Controleer via deze link of de tijdvakindicatie van de bezorging is verschoven.

2. Het bezorgadres
Klopt het bezorgadres dat u heeft ingevuld? Controleer ook je postcode.

3. De brievenbus
Heeft u een ‘niet thuis’-bericht ontvangen? Dan is het pakket bij de buren bezorgd of de bezorger heeft een nieuw bezorgmoment ingepland.

Weet u nog niet waar uw pakketje blijft?
Wacht dan even af, want meestal wordt een vertraagd pakketje de volgende dag bezorgd. Heeft u uw pakketje 5 dagen na de oorspronkelijke bezorg-dag nog niet ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.

Jazeker! Dit is zelfs onze specialiteit! Alle producten die wij leveren kunnen we bij u installeren/ monteren. U hoeft simpelweg in het opmerking veld bij uw bestelling te vermelden dat u graag wilt dat uw producten geïnstalleerd worden.

Onze buitendienst neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak in te plannen.

De prijzen voor installatie kunnen per product en situatie verschillen. Wij nemen contact met u op om de prijs en mogelijkheden te bespreken.

Ruilen en retourneren

Helaas kunnen we de volgende producten niet retour nemen:

  • Software waarvan de verzegeling is verbroken.
  • Digitale activatiecodes

Voor uitgevoerde diensten van bezorging en installatie geven we geen geld terug. Hieronder vallen:

  • installatie- en inbouwkosten;
  • controleservices
  • reparaties

Wij vinden het heel erg jammer als uw product niet naar wens is. Als u uw product wilt retourneren of wilt ruilen kunt u contact met ons opnemen via email of telefoon. Wij gaan dan naar een passende oplossing voor u zoeken.

Wanneer u uw product kunt retourneren, kunt u het product in de originele verpakking plaatsen en eventueel verzenden in een stevige doos die goed afsluit.

Gebruik het verzendlabel in uw mail, print het uit en plak het op de doos. Geen printer? Laat dan het retourlabel scannen bij een PostNL locatie, dan printen zij die voor u uit.