Hoe het adres van een lopende bestelling kan worden gewijzigt, hangt af van de bezorgdienst die uw pakketje bezorgt.
Bezorging door PostNL
Heeft u nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan contact op met onze winkel om je adres te wijzigen.
Als u wel al een verzendbevestiging hebt ontvangen, kunt u uw adres wijzigen via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als uw pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice. Er staat dan een melding op je Track en Trace pagina.
U kunt de bewoners van het foutieve adres vragen of u het pakketje daar kan ophalen, of ze vragen om uw pakketje te weigeren. Uw bestelling gaat dan terug naar onze winkel en wij nemen contact met u op.
Andere bezorgdienst
Neem contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als uw bestelling al ver in het bezorgproces zit, moet het bezorgmoment mogelijk ook aangepast worden bij een adreswijziging.