Menu

Ruilen & Retourneren

Niet tevrenden met je aankoop of wil je ruilen? Lees hier wat je moet doen.

Ruilen & Retourneren

Natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat je na de aankoop van een product spijt hebt van je aankoop, bedenkt dat je tóch liever een ander product had gewilt of dat er iets mis is met de levering. Wij helpen je graag bij het oplossen van dit probleem.

Via onderstaand formulier kun je een retourzending aanvragen voor aankopen uit onze webshop of onze showroom. Let op: Niet alle producten kunnen zomaar retour worden gestuurd. Bekijk onze voorwaarden om te zien of je jouw product mag retourneren.

De kosten voor het versturen van je retour zijn voor eigen rekening. Deze kosten kun je afrekenen bij het pakketpunt waar je je retourzending afgeeft.

Hoe werkt het?
Vul het formulier in

Vul inderstaand retourformulier in

Wacht onze reactie af

Wij beoordelen jouw retouraanvraag

Print je retourlabel

of laat deze printen bij het pakketpunt

Stuur je pakket terug

Gebruik de originele verpakking

Krijg je geld terug

Krijg binnen 10 werkdagen na ontvangst je geld terug

Retourformulier

    Jouw naam*

    Emailadres*

    Telefoonnummer*

    Waar heb je de bestelling gedaan?*

    5-cijferig bestelnummer*

    10-cijferig ordernummer / factuurnummer*

    Welk(e) product(en) wil je retourneren of ruilen?

    Waarom wil je de bestelling retourneren?*

    Wil je dit verder toelichten? (niet verplicht)

    Wat is er niet naar wens aan het product? (niet verplicht)

    Wat is er defect?*

    Voeg eventueel een foto toe van de schade / het defect:

    Wil je je bestelling retourneren of ruilen?*

    Welk product of welke producten wil je graag in de plaats ontvangen?

    *verplicht

    Adres

    Bartels Hifi – Tv – Domotica BV

    Showroom & Adviescentrum

    Besterdring 87-91
    5014 HH Tilburg

    Contactgegevens

    Tel: 013-5431489
    Email: [email protected]
    KVK: 72043075

    Plan je route